Property Passion deltar i kund- och branschstudien Årets Byrå.

Studiens syfte är att kvalitetssäkra kundernas upplevelse av samarbetet med byrån och vinna ökad förståelse för deras önskemål i fortsatt samarbete. Resultaten ger byrån underlag till att utveckla sina kundrelationer samt till affärsutveckling.

Vi kan konstatera följande extra positiva inslag i Property Passions studie: Byrån levererar en genomgående hög nivå där bland annat följande parametrar överstiger 8,5 på en tiogradig skala:

  • Kunskap om kundens bransch
  • Digital kompetens
  • Engagemang
  • Leveranssäkerhet

Vi har gott förtroende och det känns som de vet vad de pratar om.

De är snabba på att svara, återkoppla och genomföra.​

KUND OM KUNSKAP OM VARUMÄRKEN SAMT ENGANGEMANG

Utmärkande värden mot branschen är följande:

Exempel på ett områden som placerar sig över branschen är kunskap om kundens bransch.

De överträffade våra förväntningar.

KUND OM SYNPUNKTER PÅ TJÄNSTERNA

Rekommendationsvärde – Net promoter Score (NPS)

NPS:+42

Enligt den vedertagna NPS-modellen har byrån ett rekommendationsvärde på +42.

När kunderna kommenterar byråns styrkor nämns bland annat: Engagemang, nätverk, proaktivitet, projektledning, insikt, tillgänglighet och lyhördhet. 

Sagt om byråns styrkor:

Kunskap om att bygga platsvarumärken.

Personlig kontakt.

En fullservicebyrå på riktigt.

De har alltid hållit de de lovat.

Helhetsleverans.

Resultaten från kundstudien har sammanställts, analyserats och presenterats för byrån. Byrån deltar återkommande i studien eftersom mätning och efterföljande förbättringsarbete ses som en kontinuerlig process.