DRAGSTER
|
Vår affärshemlighet handlar mest om din Dina syften, idéer och insikter har en central roll på Dragster. Vi samverkar och utvecklas med våra uppdragsgivare och löser utmaningarna tillsammans. På så sätt når vi en bättre leverans. Dels för att engagemanget ökar. Men också för att kvaliteten på lösningen stiger när din kompetens och ambition kommer till godo. Sen är det kul att jobba så här också. Vilket inte ska underskattas.
Dragster deltar i kund- och branschstudien Årets Byrå.
Studiens syfte är att kvalitetssäkra kundernas upplevelse av samarbetet med byrån och vinna ökad förståelse för deras önskemål i fortsatt samarbete. Resultaten ger byrån underlag till att utveckla sina kundrelationer samt till affärsutveckling.
Vi kan konstatera följande extra positiva inslag i Dragsters studie: Byrån levererar en genomgående hög nivå av kundnöjdhet där bland annat följande parametrar överstiger 7.5 på en tiogradig skala:
- Kunskap om varumärken
- Kunskap om kundens verksamhet/affär
- Kunskap om kundens slutkunder/målgrupper
- Strategisk kompetens
- Engagemang
- Leveranssäkerhet
- Affärsnytta
- Effekt för pengarna
Skicklig på att manövrera oss som typ av bolag. Inte göra för mycket och inte för lite, han är väldigt skicklig. God insikt i både styrkor och brister.
Bra sparringpartner som både utmanar och kan hantera komplexiteten i våra varumärken.
KUND OM KUNSKAP OM MARKNAD OCH AFFÄRER SAMT STRATEGISK KOMPETENS
Väl investerade pengar ger resultat.
KUND OM EFFEKT FÖR PENGARNA
Rekommendationsvärde – Net Promoter Score (NPS)
Enligt den vedertagna NPS-modellen har byrån ett rekommendationsvärde på +38.
När kunderna kommenterar Dragsters styrkor nämns bland annat: projektledning, service, proaktivitet, engagemang, samarbetsvilja och tillgänglighet
Sagt om byråns styrkor:
Bra branschkunskap.
Duktiga på innehåll.
Kan vår affär och våra kunder.
Viljan att förstå och utveckla.
Fötterna på jorden.
Resultaten från kundstudien har sammanställts, analyserats och presenterats för byrån. Byrån deltar återkommande i studien eftersom mätning och efterföljande förbättringsarbete ses som en kontinuerlig process.