Bombayworks deltar i kund- och branschstudien Årets Byrå.
Studiens syfte är att kvalitetssäkra kundernas upplevelse av samarbetet med byrån och vinna ökad förståelse för deras önskemål i fortsatt samarbete. Resultaten ger byrån underlag till att utveckla sina kundrelationer samt till affärsutveckling.

Vi kan konstatera följande extra positiva inslag i studie: Byrån levererar en genomgående hög nivå av kundnöjdhet där bland annat följande parametrar överstiger 8,5 på en tiogradig skala:

  • Kunskap om varumärken
  • Digital kompetens
  • Projektledning
  • Engagemang
  • Affärsnytta

Aldrig tvekat att ge förslag till förbättringsåtgärder och utmanat oss vid val.

Har kunskap i platformar samt processer. Alltid gått enligt behov och önskemål

KUND OM KREATIVITET OCH DIGITAL KOMPETENS

Utmärkande värden mot branschen är följande:

Exempel på områden som placerar sig över branschmedel är projektledning och affärsnytta.

De förstod att det är en komplex produkt som skulle utvecklas. Det var ett bra utförande, bra tidsram, tids angivelser hölls och det var ett väl genomfört uppdrag.

KUND OM SYNPUNKTER PÅ TJÄNSTERNA

Rekommendationsvärde – Net Promoter Score (NPS)

 

NPS+44

Enligt den vedertagna NPS-modellen har byrån ett rekommendationsvärde på +44.

När kunderna kommenterar Bombayworks styrkor nämns bland annat: digital kompetens, engagemang, samarbetsvillighet, proaktivitet, flexibla, tillgänglighet och expertis. 

Sagt om byråns styrkor:

Gedigen sakkompetens.

De är duktiga projektledare.

 

Kommer med mycket tankar och idéer. Även de mjuka värdena är positiva hos dem, bra människor, enkelt att sammarbeta och jobba tillsammans.

 

Lösningsfokuserade.

 

Struktur för uppföljning av mål.

Resultaten från kundstudien har sammanställts, analyserats och presenterats för byrån. Byrån deltar återkommande i studien eftersom mätning och efterföljande förbättringsarbete ses som en kontinuerlig process.