AVAUS deltar i kund- och branschstudien Årets Byrå.
Studiens syfte är att kvalitetssäkra kundernas upplevelse av samarbetet med byrån och vinna ökad förståelse för deras önskemål i fortsatt samarbete. Resultaten ger byrån underlag till att utveckla sina kundrelationer samt till affärsutveckling.

Vi kan konstatera följande extra positiva inslag i Avaus studie: Byrån levererar en genomgående hög nivå av kundnöjdhet där bland annat följande parametrar överstiger 8,5 på en tiogradig skala:

  • Strategisk kompetens
  • Digital kompetens
  • Proaktivitet
  • Engagemang
  • Affärsnytta

De har ett djupt engagemang för vår affär och dess omständigheter och utmaningar. Avaus är mycket kunniga och har bidragit stort till insikter, kunskap och konkret projektledning för att komma framåt.

KUND OM STRATEGISK KOMPETENS OCH AUTOMATISERING/UTVECKLING AV MARKNADSFÖRING

Utmärkande värden mot branschen är följande:

Exempel på områden där Avaus placerar sig över branschmedel och ligger högst upp på rankinglistan jämfört med övriga byråer i samma kategori är digital och strategisk kompetens, proaktivitet, kreativitet och kunskap om kunders verksamhet/affär.



Alltid bra specialisthjälp och kompetens i våra verktyg.

KUND OM VARFÖR DE REKOMMENDERAR BYRÅN

När kunderna kommenterar Avaus styrkor nämns bland annat: digital kompetens, delaktighet, affärsnytta, engagemang, samarbetsvilja, tillgänglighet och strategisk kunskap.

Sagt om byråns styrkor:

Helhetsförståelse och kompetens för att komma igång med och kunna skala upp automatiserad marknadsföring.

De ligger i framkant med AI och användning av data
inom marknadsföring och kommunikation.

 

Förmågan att leverera den strategiska höjden.

 

Lätta att samarbeta med.

 

Strategisk kunskap och förmåga.

Resultaten från kundstudien har sammanställts, analyserats och presenterats för byrån. Byrån deltar återkommande i studien eftersom mätning och efterföljande förbättringsarbete ses som en kontinuerlig process.